I giganti di u moldu stranieri entranu in u mercatu cinese è cumincianu un altru boom d'investimentu

A pianta di fabricazione di muffa investita è custruita da u gigante internaziunale di muffa Finland Belrose Company hè stata ufficialmente messa in usu di pocu tempu.A fabbrica hè cumplettamente custruita in cunfurmità cù i normi europei è americani, cù un investimentu iniziale di 60 milioni di yuan.Fornisce principalmente prudutti di muffa high-end per e telecomunicazioni, l'assistenza sanitaria, l'elettronica, l'automobile è altre industrie, è hà capacità di teste è verificazione.

Ricertamenti, à u Forum di l'Aggiornamentu di l'Industria di Base di Muffa di China tenutu in Huangyan, Pruvincia di Zhejiang, i sperti pertinenti anu ricurdatu chì una nova volta di campagna da giganti stranieri di muffa hè stata lanciata per accelerà a so entrata in u mercatu cinese, è a crisa in l'industria lucale di muffa hè stata lanciata. hè diventatu prominente per via di "deficienze inerenti".In a "cuncurrenza stretta" cù i muffa straniera, l'industria di u moldu lucale hà bisognu urgente di accelerà l'aghjurnamentu di a marca tecnologica.

Statistiche da i dipartimenti pertinenti mostranu chì u trasferimentu di l'imprese di muffa da i paesi sviluppati à a Cina hè stata accelerata da l'annu passatu.In maghju di l'annu passatu, u Mitsui Automobile Mold Co., Ltd., stabilitu cumuna da Fuji Industrial Technology Co., Ltd., u fabricatore giapponese di stampi, è Mitsui Products Co., Ltd., firmavanu ufficialmente un cuntrattu per stabilisce in Yantai, Shandong. Pruvincia;Cole Asia di i Stati Uniti è Dongfeng Automobile Mold Co., Ltd. di a Cina anu stabilitu inseme "Mold Standard Parts Co., Ltd.", cù Cole Asia chì cuntene 63% di l'azzioni.Lugliu scorsu, AB Company, una sucietà giapponese impegnata in a produzzione di muffa, andò in Shanghai per a prima volta cù i fabricatori di l'equipaggiu perifericu di PC in Taiwan per stabilisce una fabbrica per i prudutti di muffa di u telefunu.L'imprese di muffa di l'Unione Europea, Corea di u Sudu è Singapore anu ancu urganizatu intensivamente gruppi per visità a Cina è cercà partenarii regiunali è cooperativi."A fabricazione di stampi hè a prima di tutta a fabricazione, cunnisciuta cum'è a "mamma di l'industria".

"In prudutti cum'è l'elettronica, l'automobile, i mutori, l'apparecchi elettrici, i strumenti, i metri, l'apparecchi domestici è e cumunicazioni, u 60% à l'80% di i cumpunenti dipendenu da a furmazione di muffa".In una entrevista cù i ghjurnalisti, u duttore Wang Qin da l'Istitutu di Economia Industriale, l'Academia Cinese di Scienze Suciali, hà analizatu chì, in u mumentu, a basa di produzzione di l'industria di fabricazione mundiale accelerà u so trasferimentu in Cina, è l'industria di fabricazione chinesa hè entrata in un locu. stage di aghjurnamentu high-end è sviluppu.A dumanda di stampi d'alta qualità è precisi continuerà à cresce.Dopu à l'entrata di stampi stranieri in Cina à a mità di l'anni 1990, i giganti di muffa in i paesi sviluppati anu iniziatu una onda d'investimentu per coglie l'oppurtunità, chì farà chì l'industria lucale di muffa chinesa affruntà a "sfida stretta" di a tecnulugia avanzata straniera. è prudutti d'alta qualità, è u spaziu di produzzione domestica serà spressu.


Tempu di post: 23-mar-2023