Huadian Mold esibitu à a 33a Mostra Internazionale di l'Industria di Plastica è Gomma in Cina in 2019

Huadian Mold Exhibited 02

A 33ª Mostra Internazionale di l'Industria di Plastica è Gomma in Cina in 2019
Data : 9:30-17:30, 21-23 di maghju
9:30-16:00, u 24 di maghju
Locu: Salone di l'Exhibition Fair di l'Importazione è l'Exportazione di Mercerie in Cina, Pazhou, Guangzhou, Cina
Indirizzu: 382 Yuejiang Middle Road, Pazhou, Guangzhou, Cina
Huadian Booth No.: 5.2T21

Huadian Mold Exhibited 01

Partendu da a Shanghai Elegant Exhibition in 2018, Huadian Mold hà cuminciatu à cunnette cù i mercati d'oltremare, dimustrendu a nostra tecnulugia di muffa cunfidendu è serviziu di alta qualità à u mondu.

Muffa di Huadian Exhibited 04

"CHINAPLAS 2019 International Rubber and Plastic Exhibition" hà tornatu à Yangcheng u 21-24 di maghju di u 2019 è hè stata tenuta in a sala di mostra di Guangzhou Pazhou China Import and Export Commodities Fair.A mostra fucalizza nantu à "Fabricazione Intelligente • Materiali High tech • Prutezzione Ambientale è Soluzioni Recyclable", risponde in modu efficace à i bisogni di alta precisione di i cumpratori high-end downstream, purtendu una festa di gomma è plastica d'altu livellu è di alta qualità à l'industria.Supportu è sponsorizazione da l'industria di plastica è di gomma è di l'industria di fabricazione di machini in casa è in l'esteru, cù una linea lussuosa è putente.

Muffa di Huadian Esibita 9
Muffa di Huadian Exhibited 05

I vinti spazii di esibizione tematica sò convenienti per i cumpratori per circà i fornitori, cumprese: zona di tecnulugia 3D, zona di equipaghji ausiliari è strumenti di prova, zona di machini d'esportazione di Cina è di materie prime, zona di l'equipaggiu di muffa è di trasfurmazioni, zona di macchine di estrusione, zona di tecnulugia di film, iniezione. zona di machini di stampatura, zona di machini di imballaggio plastica, zona di machini di gomma, zona di tecnulugia di riciclamentu è riciclamentu, è zona d'equipaggiu intelligente.Cume a visualizazione di materia prima, è a zona di serviziu cummerciale.

Cù una zona di mostra di più di 250000 metri quadrati, a mostra riunisce più di 3500 espositori principali in u mondu sanu, chì culliganu tutta a linea da materie prime à trasfurmazioni meccaniche per esportà u cummerciu, furnisce una piattaforma di scambiu di informazioni massiva per i cummercianti di offerta è dumanda.Purtate i principali macchinari plastichi, materiali è soluzioni tecniche à i cumpratori mundiali.

A mostra hè prevista per attruverà più di 180000 visitatori prufessiunali da 150 paesi è regioni per negocià l'affari, l'acquistu è i scambii tecnichi.

Muffa di Huadian Exhibited 06

À quellu tempu, Huadian Mold farà u so debut cù l'ultimi prudutti di muffa.À u listessu tempu, u 2019 hè u decimu anniversariu di Huadian Mold, è i clienti chì anu cunsultazione è scambiu in situ anu rigali per dà.Benvenuti à u stand 5.2T21 per a guida.

Aspittendu u futuru, simu pieni di cunfidenza !

21 di maghju, ci si vede in Yangcheng!


Tempu di Postu: Mar-06-2019